12/07/2013

Mocno inspirowane czy w całości skopiowane? || Elode, touch


 Przedzierając się przez zaspy śniegu, brnąc pośród szalejącego orkanu wracam do blogosfery! Raz jeszcze przepraszam za tę przerwę. Jednak nie tracąc czasu od razu zabieram się do roboty i dziś przychodzę do Was z prezentacją czegoś, na co natknęłam się podczas niedawnej wizyty w Biedronce, a co przyprawiło mnie o niemałe zaskoczenie.


 Mowa o wodzie perfumowanej touch zupełnie nieznanej mi dotąd marki Elode, która od samego początku przypominała mi pewien zapach.  Po chwili spędzonej na usilnym przypomnieniu sobie, o jaki zapachu mowa, nagle w mnie olśniło. Toż to wierna kopia Reb'l fleur Rihanny, o którym od dawna marzę! Co prawda flakoniki są zupełnie różne, jednak ich zawartość jest do siebie łudząco podobna. Za 90ml touch zapłacimy ok.14zł (Rebl' fleur - 130zł/30ml, 160zł/50ml, 200zł/100ml). 


Sam flakonik touch w moim odczuciu jest w porządku - prosty, klasyczny, bez tandetnych zdobień. Kartonik również przypadł mi do gustu, zwłaszcza to wężowe tłoczenie. Oczywiście, jak to w Biedronce bywa, mimo iż były wystawione testery z każdego zapachu, wszystkie opakowania były pootwierane, a buteleczki wyciągnięte. Nie rozumiem, co mają w głowach ludzie, którzy wywlekają z pudełek wszystko co się da, a w końcu i tak niczego nie kupują. Czy aż tak ciężko zrozumieć, że tester pachnie tak samo, jak zawartość 10 opakowań na sprzedaż?! Widocznie wciąż dla wielu osób tak. A wracając do moich zakupów - oczywiście jak na złość została jedna sztuka touch. Na szczęście nie zauważyłam ubytku, więc chwyciłam ów egzemplarz i tym sposobem sprawiłam sobie mikołajkowy prezent i zamiast grubo ponad 100zł wydałam 14, otrzymując ten sam zapach. Deal roku. Trwałość już przetestowałam - jak na wodę perfumowaną za tę cenę jest naprawdę bardzo zadowalająca.


Zapach jest konkretny, słodki, cięższy. Do tej pory nie spotkałam niczego podobnego. Jako że specjalistką od opisywania nut i kategorii zapachowych  z całą pewnością nie jestem, posłużę się wiadomościami znalezionymi w sieci, gdzie kategorię określono jako owocowo - szyprową, natomiast wyodrębnione nuty zapachowe zawierają: nuta głowy: brzoskwinię, śliwkę, czerwoną porzeczkę, nuta serca: tuberozę, fiołka, hibiskus, kokosa, nuta bazy: paczulę, wanilię, bursztyn.

Jeśli Wam również przypadł do gustu zapach Rihanny,a nie macie odpowiedniej ilości gotówki na oryginał, zapoznajcie się podczas zakupów w Biedronce z touch. Ja żałuję jedynie, że nie było już większej ilości opakowań, ponieważ z całą pewnością zrobiłabym zapas. Mam nadzieję, że uda mi się gdzieś jeszcze znaleźć kilka sztuk.

Pozdrawiam, klamarta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz