6/01/2013

Czysta krew (Golden Rose, Rich Color)

Świetny kolor, bardzo dobra jakość, niska cena. Czego można chcieć więcej? Ja nie wymagam już niczego i właśnie z tego powodu lakier Golden Rose z serii Rich Color, numer 29 stał się moim ulubieńcem w kategorii klasyka (czytaj - lakiery czerwone).


Lakier ten kosztuje ok.5zł, ja zapłaciłam za niego 4,50zł w małym sklepiku kosmetycznym. Buteleczka mieści 10,5ml. Wyposażona jest w szeroki pędzelek z lekko zaokrąglonymi brzegami, którym szybko i łatwo nakłada się emalię na paznokcie. Konsystencja lakieru jest w porządku - kremowa, ani za gęsta, ani za rzadka. Kryje przyzwoicie już po pierwszej warstwie, ale ja mam już takie małe odchylenie i zawsze, zawsze nakładam dwie, albo i więcej w przypadku lakierów o kiepskim kryciu. Przepięknie błyszczy, nawet bez topu. Na zdjęciach jest właśnie solo. Wysycha w miarę szybko. Kwestia trwałości to jak zawsze sprawa indywidualna. Przy moich paznokciach, już dość sporo wystających poza opuszek, mogłabym go spokojnie nosić 4-5dni, jednak wcześniej zaczynają delikatnie ścierać się końcówki. Poza tym nic nie odpryskuje.

 
 









W ciągu ostatnich dwóch/trzech tygodni jest to lakier, którym najczęściej malowałam paznokcie. Klasyczna czerwień, jednak nieco głębsza, nie jaskrawa, sprawdza się zawsze. Gdybym wiedziała wcześniej, że lakiery z tej serii są takie dobre, zaopatrzyłabym się w więcej kolorów. Nie omieszkam jednak uczynić tego w najbliższym czasie.

Pozdrawiam ciepło, klamarta.

P.S. Ostatnia przerwa spowodowana była problemami z dostępem do sieci. Chyba Play mnie nie lubi...

14 komentarzy:

  1. PIĘKNY!
    To jes chyba najbardziej elegancki odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Klasyka i elegancja - idealne określenia.

      Usuń
  2. Piękny jest;) Mam i ten moja kolekcja jest dość duża;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamierzam powoli, ale sukcesywnie powiększać moją.:)

      Usuń
  3. Bardzo lubię ta serię lakierów od Golden Rose. Śliczny kolor. Ja swoją klasyczną czerwień mam z Joko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ciężko z lakierami Joko - kiedy już się pojawią to najładniejsze kolory znikają w oka mgnieniu. Podobnie zresztą z tą serią GR. Pośród setek lakierów innych firm raz na jakiś czas mignie jakiś sensowny odcień z tej. Mają wzięcie! :)

      Usuń
  4. uwielbiam taki odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to jeden z niewielu, które pasują do każdego odcienia skóry, nie sprawiają, że wygląda sino.

      Usuń
  5. piękny jest ;) lubię taką czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tanie są u Ciebie, u mnie w drogerii kosztują prawie 10 złotych

    OdpowiedzUsuń