1/19/2013

Rimmel, Lasting Finish Pro, 410

Takiej okazji przegapić nie mogłam. Kiedy tylko moje oczy go ujrzały, wiedziałam, że będzie mój. Mowa o lakierze Rimmel Lasting Finish Pro nr 410 - Purple Rain. Jest to bardzo głęboki, ciemny fiolet, niemal wpadający w czerń, brat bliźniak Golden Rose Classics Charming nr 50 *klik* . 




A teraz nastąpi najciekawsze - cena tegoż lakieru, w Pepco podczas trwającej jeszcze promocji -50% na wybrane kosmetyki dostępne w ofercie, wynosi uwaga - 2,99zł! Kiedy zauważyłam tą kwotę widniejącą na przyklejonej do buteleczki cenie, szczęka opadła mi do podłogi. 3zł na 13,5ml buteleczkę lakieru? Szkoda tylko, że dostępny był tylko jeden odcień, ponieważ z całą pewnością pokusiłabym się na inne. 

Lakier ma kremową konsystencję. Kryje po 2 warstwach, jednak ja nakładam 3, ponieważ chcę mieć pewność, że nie będzie żadnych prześwitów. Całkiem ładnie błyszczy, ale pokryłam go jeszcze top coatem Venita, z którym się nie rozstaję. Nie bąbluje. Na paznokciach utrzymuje się 3-4 dni, z całą pewnością nie 10, jak obiecuje producent. Łatwo się zmywa. Może barwić płytkę, dlatego warto nałożyć bazę lub w razie jej braku, np. bezbarwny lakier jako warstwę chroniącą.
Jedynym minusem tego lakieru jest moim zdaniem pędzelek - duży, zaokrąglony. Nigdy wcześniej nie miałam lakieru z takim pędzelkiem, dlatego dość ciężko mi się z nim pracuje, nie opanowałam jeszcze techniki równego malowania nim w pobliżu skórek. Może z biegiem czasu go polubię.

Przepraszam za moje trupie ręce - zimno im nie służy.:)

Pozdrawiam, K.

8 komentarzy: