8/22/2012

Paese Colore mio nr 501

Niechętnie używam błyszczyków. Dlaczego? Ponieważ włosy lepiące się do ust i resztki kosmetyku w kącikach to nie dla mnie. Ostatnimi czasy pomyślałam jednak, że raz na jakiś czas nie zaszkodzi i będąc w sklepie poszukiwałam produktu w ciekawym odcieniu. Zainteresował mnie błyszczyk Paese z serii Colore mio z numerkiem 501. Nawiasem mówiąc, gdybym nie pamiętała, że był to pierwszy odcień z całej gamy to nie wiedziałabym, jaki to numer - napisy na nalepce zniknęły w tempie ekspresowym.
Nie przepadam za intensywnymi kolorami na moich ustach - czerwienie, fuksje itp. goszczą na moich wargach bardzo rzadko, od wielkiego grzmotu. Szukałam zatem koloru delikatnego, w odcieniach różu. I odnalazłam - Colore mio 501 jest idealny w tej kwestii. W innych mu nieco brakuje. Nie należy do najtrwalszych, po spożyciu posiłku nie należy spodziewać się, że będzie nadal na naszych ustach. Często zbiera się w zagłębieniach, tworząc nieestetyczne plamki. Natomiast jego zapach jest niesamowity - połączenie waty cukrowej i gumy balonowej. 
Cena w sklepie internetowym Paese - 9,90zł. / Cena w sklepie stacjonarnym, prowadzącym sprzedaż kosmetyków tej firmy - 6,99zł.
Podsumowując - za tę cenę nie można wymagać cudów i ja cudów nie oczekiwałam. Błyszczyk ten jest całkiem ok.





  
Zdj. w cieniu




 2 zdj. w słońcu


Pozdrawiam, K.

2 komentarze: