9/22/2013

Najlepsze są proste rozwiązania


Nie pamiętam nawet, kiedy po raz ostatni dodawałam wpis lakierowy. Ostatnimi czasy żaden nowy egzemplarz nie dołączył do mojego zbioru. W ogóle rzadko malowałam paznokcie w czasie wakacji. Po tej przerwie zrobiłam mały przegląd i niestety kilka buteleczek wylądowało w koszu - nieużywane zgęstniały do tego stopnia, że nie było już czego ratować. Ponownie w ruch poszły jednak te, które przetrwały okres wypoczynkowy moich paznokci.
Tym razem postawiłam na klasyczne rozwiązanie - jeden kolor plus disco-świecidełkowy akcent na dwóch paznokciach. Tego typu zdobienie jest moim ulubionym, nie wymaga dużego nakładu pracy i mnóstwa czasu, a wygląda moim zdaniem naprawdę dobrze. Lakiery, których użyłam to Virtual Fashionmania Peppermint, nr 194 oraz topper Essence Circus Confetti.





Pozdrawiam, klamarta.

7 komentarzy:

  1. Lubię takie połączenia, proste, ale efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Czyli najlepsze dla mniej uzdolnionych w kwestii zdobień bądź lubiących szybkie rozwiązania.;)

      Usuń
  2. ten virtual jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spośród trzech lakierów z tej serii, jakie posiadam, tego używam najrzadziej. Wydaje mi się jednak, że teraz będę sięgać po niego częściej.:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Taki akcent świetnie sprawdza się przy delikatniejszych kolorach lakieru.

      Usuń