9/16/2012

Tak pachnieć będzie moja jesień (Fabio Verso "Entusiasmo")

Nie mam w zwyczaju kupować dziesiątek buteleczek i flakoników perfum, wód perfumowanych czy toaletowych w zbliżonych do siebie zapachach i stając przed toaletką zastanawiać się "Czym to dzisiaj się skropić?". Nie mam zapachów "na co dzień", "na większe wyjścia", "na obiad u rodziny", "na imprezę" itd. Być może Was to zdziwi, ale zazwyczaj mam w swojej kolekcji góra dwa flakoniki i całkowicie mi to wystarcza.
Czas zmiany pogody ze słonecznej i pięknej na typowo jesienną, deszczową zbiegł się z momentem, kiedy to  wykorzystałam do ostatniej kropli mój "letni", bardziej delikatny zapach. Postanowiłam zatem postawić na coś mocniejszego, jednak nadal utrzymanego w tematyce kwiatowej. Po dogłębnej analizie kilku zapachów i zasięgnięciu porady wybrałam odpowiednik Calvin Klein "Euphoria" Fabio Verso "Entusiasmo".
Nie wiem, jak pachnie oryginał i czy jego odpowiednik jest naprawdę tak bardzo do niego podobny, jednak "Entusiasmo" od razu mi się spodobał. Bardzo kobiecy, słodki, wyrazisty zapach. Jak na wodę perfumowaną bardzo długo się utrzymuje.
Jako że nie jestem specjalistką w wyodrębnianiu określonych woni spośród całości, pomogę sobie informacją ze strony perfumy.pasaz-handlowy.com.


Piramida zapachu:
• Nuta głowy: owoc granatu, śliwa daktylowa, akord zielony 
• Nuta podstawowa: ambra, czarny fiołek, akord kremowy, drzewo mahoniowe, piżmo 
• Nuta serca: kwiat lotosu, kwiat champaca, czarna orchidea.

Pojemność:50ml

Koszt: ok.12 zł
Dostępność: sklepy stacjonarne, drogerie internetowe.







8 komentarzy:

  1. jestem ciekawa jak pachną w realu;)
    ja mam mnóstwo perfum bo je uwielbiam i kocham je zmieniać;)
    ciągle pachnę inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz miała okazję - powąchaj. Moim(i nie tylko - moja mama stwierdziła, że jak tylko mi się skończą, sama je sobie kupi) zdaniem są naprawdę przepiękne.
      I ja również uwielbiam różne zapachy, jednak doszłam do wniosku, że wszystkie, które mi się podobają są do siebie w pewnym stopniu podobne, więc po co mam kupować coś podobnego.;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niezwykle długo. Nie sądziłam nawet, że woda za 12zł będzie tak intensywnie i długo pachnieć. O jego mocy może świadczyć fakt, że czuję go wyraźnie, mając porządny katar.:)

      Usuń
  3. na jakiej stronie internetowej mozna je kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.perfumy.pasaz-handlowy.com/fabio-verso-entusiasmo-woda-perfumowana-p-4191.html
      http://www.lara.pl/product.php/1,969/5695/Fabio-Verso-Entusiasmo.html

      Usuń
  4. Dostałam tester od swojej znajomej - zapach od razu mnie powalił! Przepiękny, kobiecy zapach. Plus za wysoką trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość rzeczywiście jak na taką cenę jest naprawdę zaskakująca. Zapach moim zdaniem bardziej np. na teraz. Latem dla mnie był zbyt ciężki i przytłaczający.:))

      Usuń