5/15/2013

Uwaga! Nadajemy komunikat specjalny!

Pewnie część z Was już słyszała bądź/i przeczytała informację o kolejnej akcji promocyjnej sieci drogerii Rossmann. Wieść niesie, że w dniach 23-36 maja obowiązywać będzie promocja -40% na kosmetyki do makijażu oraz te do pielęgnacji twarzy.
Ostatnie tego typu wydarzenie cieszyło się ogromną popularnością, w wielu drogeriach kosmetyki znikały z półek z prędkością światła. Sądzę, że i tym razem będzie podobnie. Ja nie skorzystałam z poprzedniej promocji, więc nie mam pojęcia, jak się sprawy miały w drogerii w moim mieście - czy było zainteresowanie, jakich kosmetyków brakowało najszybciej. Pamiętam jednak, kiedy to obowiązywała ogromna gazetka promocyjna, w której zamieszczono mnóstwo produktów w różnych kategoriach: -10%, -20%, itd. Wtedy ludzi było co niemiara, z samego rana niektóre półki były już puste, a kolejka ciągnęła się przez cały sklep.

Mam zamiar nie szaleć - planuję kupić tylko puder brązujący. A jak będzie w praktyce - zobaczymy!☺
A Wy? Macie już listę, czy tym razem odpuszczacie?

Pozdrawiam, klamarta.

8 komentarzy:

  1. Rossman nas rozpieszcza, muszę sobie zrobić listę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po dłuższych przemyśleniach dodałam do mojej, jak do tej pory miniaturowej listy jeszcze żel do mycia twarzy i może jakieś maseczki.:)

      Usuń
  2. ja chyba zapoluję na jakieś różowe masełko do ust z L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś im się przyglądałam, ale jako że nie używam zbyt często kolorowych pomadek/szminek, to nie skusiłam się na nie.:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. szkoda, że perfum nie przeceniają :D

      Usuń
    2. Oj, ja bym się zdenerwowała, bo wczoraj zainwestowałam w Beyonce Pulse NYC. Mogą przeceniać, ale za jakiś czas.;)

      Usuń